Sražená hrana přes ohyb

Sražená hrana přes ohyb

Příspěvekod maty » pát 25. dub 2014 13:27:12

Dobrý den,
prosím tímto o radu.
Mám vytvořený ohnutý plech a potřeboval bych jeho konce srazit pod úhlem.
Obrázek
Bohužel se mi to nijak nedaří. Hrana plechu vždy zůstane pod úhlem 90°
Obrázek
Přikladám díl a prosím o radu.
Díky
Maty
Přílohy
srazena_hrana.SLDPRT
(232.5 KiB) 165 krát
maty
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát 01. úno 2013 6:59:35

Re: Sražená hrana přes ohyb

Příspěvekod .rf. » pát 25. dub 2014 13:54:02

Řekl bych že se vám to chová jako plechový díl.
Pokud to chcete jinak, musíte to i jinak vyrábět, spodní a vrchní plocha rozvinu nebude stejná.
.rf.
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon 31. led 2011 7:16:30

Re: Sražená hrana přes ohyb

Příspěvekod maty » pát 25. dub 2014 14:01:54

No o to mi právě jde? Vytvořil plechový díl, který bude mít hrany sražené pod určitým úhlem. A tento díl jako takový i poté rozvinout, na vytvořeném rozvinu bude vidět i ono sražení.
Nebo snad na plechovém dílu nelze vytvořit sražení přes ohyb?
maty
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát 01. úno 2013 6:59:35

Re: Sražená hrana přes ohyb

Příspěvekod .rf. » pon 28. dub 2014 6:24:47

Tím jinak vyrábět jsem myslel například vyrobit ohnutý plech delší s rovnoběžnými konci a pak je pod úhlem zaříznout.
Pokud chcete zachovat pouze vizuální věrnost a nezálěží vám na vyrobitelnosti, nastavte si prvek Odebrat vysunutím2 podle následujícího obrázku.
Přílohy
Odebrat.png
Odebrat.png (7.97 KiB) Zobrazeno 2297 krát
.rf.
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon 31. led 2011 7:16:30


Zpět na Plechový díl

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


cron