ROVINY

ROVINY

Příspěvekod rizo » čtv 25. lis 2010 10:07:06

Čest modelování
nemáte někdo šikovnou radu jak při tvorbě roviny určit ne která straně je kladná a na které je záporná
otáčení o 180 pomocí skici je na 2 věci
rizo
 

Re: ROVINY

Příspěvekod Tomas » čtv 03. bře 2011 15:29:47

Na co je to potřeba?
Tomas
 
Příspěvky: 26
Registrován: pát 20. úno 2009 12:07:09

Re: ROVINY

Příspěvekod .rf. » čtv 03. bře 2011 16:08:05

Myslím že je možné otočit normálu roviny při kliknutí pravým tlačítkem na danou rovinu.
.rf.
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon 31. led 2011 7:16:30

Re: ROVINY

Příspěvekod rizo » čtv 10. bře 2011 16:23:22

klikám pravým tlačítkem na rovinu až mě bolí prst a v SW2009 mi to mjožnots otočení roviny nějak nedává :-(
rizo
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 10. bře 2011 14:46:45

Re: ROVINY

Příspěvekod .rf. » pát 11. bře 2011 7:26:12

Tak beru zpět. Chtěl jsem to vyzkoušet a možnost změny normály jsem nenašel. Vycházel jsem z toho, že to bude podobné jako u Inventoru.
.rf.
 
Příspěvky: 333
Registrován: pon 31. led 2011 7:16:30

Re: ROVINY

Příspěvekod rhinos » pát 11. bře 2011 12:02:26

jeste jednou se zeptam:
a k cemu ti to je?
Napriklad pro vytvoreni filletu si "normaly" muzes otacet v ramci definice toho filletu.
Solidworks2010| Solidcam2010
Catia V5R19
rhinos
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned 25. led 2009 11:59:01

Re: ROVINY

Příspěvekod rizo » pát 11. bře 2011 15:43:56

Je třeba rozdíl zda kreslím čáru z leva do prava a naopak a i rovina má 2 strany + a - . a od toho se odvíjí pár dalších věcí
rizo
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 10. bře 2011 14:46:45

Re: ROVINY

Příspěvekod rizo » úte 20. zář 2011 15:02:30

HEEELP
neříkejte mi, že to prostě nejde
rizo
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 10. bře 2011 14:46:45

Re: ROVINY

Příspěvekod kocour » úte 20. zář 2011 20:38:19

Taky by mě zajímal smysl tohoto označení pro roviny - pokud potřebuji kreslit na "druhou" stranu tak to vidím, případně si upravím pohled.
kocour
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned 20. úno 2011 9:44:58

Re: ROVINY

Příspěvekod tomatom » ned 06. lis 2011 21:33:54

No ono je problem i ten pohled dobre nastavit zatim se mi nepodarilo otocit model tak abych ho otocil dle mich predstav zlaty proe tam sem si zadal kam ktera strana ma smerovat v SW jsem nasel jen ktera ma jit napr. nahoru a ktera ma byt rovnobezne s monitorem
Naposledy upravil tomatom dne pát 16. pro 2011 22:12:14, celkově upraveno 1
tomatom
 
Příspěvky: 55
Registrován: pon 10. led 2011 20:32:48

Re: ROVINY

Příspěvekod Mildo » pon 14. lis 2011 21:40:37

...to bude niečo tajné !
...jaký si to udeláš, takový to máš !!!
Mildo
 
Příspěvky: 125
Registrován: úte 31. bře 2009 7:07:22
Bydliště: Maroko

Re: ROVINY

Příspěvekod danny.slavik » stř 21. bře 2012 21:52:35

Ctrl+8 jednou až dvakrát
danny.slavik
 
Příspěvky: 27
Registrován: sob 22. led 2011 23:05:00

Re: ROVINY

Příspěvekod rizo » pát 25. kvě 2012 10:50:38

CTRL+8
pouze otáčí náhled na rovinu :-(
rizo
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 10. bře 2011 14:46:45

Re: ROVINY

Příspěvekod patricius » čtv 26. črc 2012 20:33:12

K tomu natočeniu modelu resp. pohľadu.
1. vyberiem plochu ktorá má byť "FRONT" (na ktorú sa budem pozerať kolmo na monitore)
2. stlačím CTRL (držím)
3. vyberiem plochu kolmú na predchádzajúcu vybranú rovinu tj. "TOP"
4. pustím CTRL
5. kliknem na ikonu "Normal To" - to je tá šipka kolmá na rovinu, neviem ako je to česky označené. ak kliknem na ikonu znovu model a otočí o 180 stupňov

Čo sa týka tých kladných a záporných strán a smerov, to by aj mňa zaujímalo. Veru zlatý creo :)
patricius
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 21. pro 2010 22:52:47


Zpět na Tipy a Triky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


cron