Stránka 1 z 1
ROVINY
Napsal:
čtv 25. lis 2010 10:07:06
od rizo
Čest modelování
nemáte někdo šikovnou radu jak při tvorbě roviny určit ne která straně je kladná a na které je záporná
otáčení o 180 pomocí skici je na 2 věci
Re: ROVINY
Napsal:
čtv 03. bře 2011 15:29:47
od Tomas
Na co je to potřeba?
Re: ROVINY
Napsal:
čtv 03. bře 2011 16:08:05
od .rf.
Myslím že je možné otočit normálu roviny při kliknutí pravým tlačítkem na danou rovinu.
Re: ROVINY
Napsal:
čtv 10. bře 2011 16:23:22
od rizo
klikám pravým tlačítkem na rovinu až mě bolí prst a v SW2009 mi to mjožnots otočení roviny nějak nedává :-(
Re: ROVINY
Napsal:
pát 11. bře 2011 7:26:12
od .rf.
Tak beru zpět. Chtěl jsem to vyzkoušet a možnost změny normály jsem nenašel. Vycházel jsem z toho, že to bude podobné jako u Inventoru.
Re: ROVINY
Napsal:
pát 11. bře 2011 12:02:26
od rhinos
jeste jednou se zeptam:
a k cemu ti to je?
Napriklad pro vytvoreni filletu si "normaly" muzes otacet v ramci definice toho filletu.
Re: ROVINY
Napsal:
pát 11. bře 2011 15:43:56
od rizo
Je třeba rozdíl zda kreslím čáru z leva do prava a naopak a i rovina má 2 strany + a - . a od toho se odvíjí pár dalších věcí
Re: ROVINY
Napsal:
úte 20. zář 2011 15:02:30
od rizo
HEEELP
neříkejte mi, že to prostě nejde
Re: ROVINY
Napsal:
úte 20. zář 2011 20:38:19
od kocour
Taky by mě zajímal smysl tohoto označení pro roviny - pokud potřebuji kreslit na "druhou" stranu tak to vidím, případně si upravím pohled.
Re: ROVINY
Napsal:
ned 06. lis 2011 21:33:54
od tomatom
No ono je problem i ten pohled dobre nastavit zatim se mi nepodarilo otocit model tak abych ho otocil dle mich predstav zlaty proe tam sem si zadal kam ktera strana ma smerovat v SW jsem nasel jen ktera ma jit napr. nahoru a ktera ma byt rovnobezne s monitorem
Re: ROVINY
Napsal:
pon 14. lis 2011 21:40:37
od Mildo
...to bude niečo tajné !
Re: ROVINY
Napsal:
stř 21. bře 2012 21:52:35
od danny.slavik
Ctrl+8 jednou až dvakrát
Re: ROVINY
Napsal:
pát 25. kvě 2012 10:50:38
od rizo
CTRL+8
pouze otáčí náhled na rovinu :-(
Re: ROVINY
Napsal:
čtv 26. črc 2012 20:33:12
od patricius
K tomu natočeniu modelu resp. pohľadu.
1. vyberiem plochu ktorá má byť "FRONT" (na ktorú sa budem pozerať kolmo na monitore)
2. stlačím CTRL (držím)
3. vyberiem plochu kolmú na predchádzajúcu vybranú rovinu tj. "TOP"
4. pustím CTRL
5. kliknem na ikonu "Normal To" - to je tá šipka kolmá na rovinu, neviem ako je to česky označené. ak kliknem na ikonu znovu model a otočí o 180 stupňov
Čo sa týka tých kladných a záporných strán a smerov, to by aj mňa zaujímalo. Veru zlatý creo :)