Rozvin taženého lemu s otvory

Rozvin taženého lemu s otvory

Příspěvekod Rada » ned 23. lis 2014 17:53:22

Zdravíčko,

chtěl bych se zeptat, zdali se nenajde někdo, kdo by měl zkušenost s podobným problémem.
Jedná se o rozvin plechu (viz. přiložený obrázek).
Jde o zakružený pás plechu s bočními lemy, ty jsou nastřižené z důvodu tvarování (taková slepovačka z časpisu ABC).
Rozvinutý tvar jde díky funkci tažený lem vytvořit snadno. Problém vznikne při odebrání (nastřižení) lemu, ten se neprojeví v rozvinu. Vzhledem k tomu, že nejde o rovinný plech, nejde mezi odebrání zařadit funkce "ohnout" a "narovnat".
Chtěl bych se zeptat a zároveň Vás poprosit, jestli nevíte kde dělám chybu, nebo mi poradit jiný postup??
Děkuji za odpověď,

Radek.
Přílohy
obr. rozvin.png
Rada
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned 10. kvě 2009 8:30:46
Bydliště: BRNO

Re: Rozvin taženého lemu s otvory

Příspěvekod QBczech » úte 25. lis 2014 11:29:30

To je panečku zapeklitý případ. Zkoušel jsem všechno možné a nemožné, ale jediný co mě napadlo je udělat ten oblouk pomocí Plechového spojení profilů, které je lomené. Pak jsem pro každý segment přidal Lem z hrany a upravil jeho profil. Pak funguje RT normálně.
Máš to v příloze. Snad ti nějaký odborník na plechy poradí něco lepšího..
Přílohy
abc.SLDPRT
(563.5 KiB) 154 krát
Uživatelský avatar
QBczech
 
Příspěvky: 72
Registrován: čtv 04. zář 2014 11:38:01


Zpět na Plechový díl

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník